lyssna här

Ja, vart ska jag börja? Matcherna i lördags var ju sjukt dåliga. Visst hade vi ledning, men sen så sprack det. Allt gick åt helvete. haha, det är nästan lite komiskt. Aja det blir att hoppa ner i andra gruppen nu. Men vi är iaf på placering 7? Efter vallentuna stack vi till kina garden och åt, mums! Och när vi var hemma var det lite kalas för syster. Mysigt.

Och bara för det så tog jag värsta sovmorgonen idag! suuuper skönt var det! Sedan drog jag och skrämde upp Carris och Sarhis:) Och jag ska säga er att jag suger på gh! hahah, hjälper inte med en specialrunda här inte;) Aja, blev hockey på dan iaf. Tierp-Arlanda och det stod 5-2 när jag och Carro cyklade hem i det hala vädret! Shit, vi höll båda på att ramla ju;D Sedan drog jag mamma och Madde till Pia. Som fyllde 45år! grattis:)

Du är fin. Alldeles för fin...
Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0