ett glädjeskutt skulle inte sitta fel

Din doft väckte minnen som jag trodde jag hade glömt. miss you.

Snabba puckar här, gårdagen var inte så lyckad som hoppas. Vingåker förlorade mot Habo med 0-3. Efter mycket trassel. Habo kom då på tredje plats och Vingåker fyra. Sedan var det dags för final. Tierp-Örkeljunga. Och efter många hårda och jämna sett så vann Örkeljunga med 0-3. Mer än surt känndes det. Och efter det var det bara att traska hemmåt för att plugga.

Dagen idag har väl varit rätt okej. Skola som vanligt, och man tröttnar ju inte. Nejnej! Hem och plugga lite. Sedan blir det en lugn kväll framöver. Kommer mog inte orka uppdatera mig under några dagar så skriver lite lätt vad jag kommer göra;
Tisdag; plugg och träning.
Onsdag; nånting. förmodligen plugg.
Torsdag; frissan (äntligen!) sedan träning.
Fredag; hem till moder, sedan träning på kvällen


c a r p e  d i e m
Marina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0