vissa dagar är som det alltid har varit, tyst.

Fever, huh! (hehehehe)
Redan Onsdag, ja.. Tisdagen rann på den så jag orkade inte skriva
nått igår! Men iaf så var jag med Carro en stund och ja, vi skrattade
och hade oss. Bilder på fina hösten blev det också. Tränade på
kvällen, vi var inte så många men kul vare!

...Let's twist again! 

Min onsdag har börjat rätt bra, slappt i skolan trots att det
är mycket som ska göras. Efter skolan tog jag och hälsade på min mormor!
Sedan ska jag nog ta och plugga lite. Not fun.

Jag har inget att känna längre, det är så. Visst har livet  sina
vägar, men just min väg har jag valt alldeles själv. Och jag vet inte
om jag gillar det, eller rent ut sagt hatar det.

.
Marina

Kommentarer
Postat av: c

haha ;*

2008-10-08 @ 21:46:46
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0