tiden läker inga sår

Jag är lite trött nu. Kom precis hem från grannen där jag har varit
barnvakt! Och jag säger det, det är lättare med ens egna. Speciellt när dom
är arga! haha:) men med lite köttbullar och makaroner blev det bra igen!

Fast dom är bra söta, Jenny, Stina och minstingen Sara!

skolan idag var skön eftersom killarna är på prao. Och så hade
vi även drama idag som vi ska ha nio gånger till, rätt kul är det.:)

Men nu ska jag ta och vila min förkylning tills i morgon!
Och föresten.. Grattis Oskar Östlund som blir 15år i morgon!:)

Jag känner ingenting längre, för på nått konstigt sätt så
är allt helt okej. Visst finns det svackor, men det går
att leva med.

Marina Blom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0