en dag i taget

Nemen säg godag!
Jag som trodde att jag inte skulle hinna skriva här men nu blev det så endå. Dagarna går fort nu tycker jag, det enda man gör är nästan att plugga och träna. Men iallafall. Första lektionen idag var drama. Helt okej vare. Men fysatan så ont i ryggen jag hade! Efter träningen i tisdag så känndes det inte riktigt hundra. Men jag trodde det var det gamla vanliga men ikke sa nike! Gick iaf hem på lunchen. Och åkte vidare till Carro för att plugga lite.<3  Sedan snabbt hem och sedan var det dags för utvecklingssamtal. Det gick super det. Sedan åkte jag och mamma till torsten. Och han fixade till min onda rygg! Fast det var inte ryggen det var fel på utan beckenet. Och herregud så äckligt, jag var helt sne!? Men Torsten han kan han!:D Så tack tack!

Kvällen blir till att plugga. För imorgon har jag fullspäckat schema!
Skolan - frissan - träning (ungdom) - hem - träning (dam) Sedan bums i säng

Och på köpet så har vi engelska prov på fredag. Som kommer gå piss! Hatar verkligen engelska nu för tiden. USCH.
Men inget mer klagande här nu. Fy skäms! Men nu blir det nog inte förs på fredag jag skriver. Så skät om er!

jag kan inte bara släppa dig. det går bara inte. vi går vidare men på nått ställe står jag kvar. miss you


c a r p e  d i e m
Marina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0