beyond belief

Vad hade jag väntat med livet som varit? Jag borde satt gränser, det vet jag så väl.

tjoho,  sega marina här!
 jamen visst, skolan idag gick snabbt men inget nytt hände. Eller jo, jag tycker inte om våran syslöjds lärare. Hon kan ta trycka upp nått i röven! ååh. haha. Men när jag kom hem slängde jag mig på soffan och kollade på "21". Mycket bra film! Efter det blev det lite plugg innan jag drog på träning, som ja. Det gick väl helt okej.
Åh ja juste. Morfar hade skjutit ett vildsvin idag! Den vägde mer än 100kg. fyfan säger jag bara!:D haha.

Imorgon tror jag det står Caroline i min kalender?! :) Och jag hoppas på det med. "svullbulle" mattias ord!


Wake Me Up Before You Go Go - Wham - 1984
http://www.youtube.com/watch?v=6wsCZ7Ft_Z8 
hahah där har ni en gamal låt från mammis tid;)

Nej nu ska jag titta lite på min skräckis, och sen blir det raka vägen i säng! Eller nej.. jag måste läsa bok först. *suck*
p u s s
Marina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0