varför så brottom? det löser sig

- Jag har krav jag vill att du uppfyller, och det är inte så svåra att uppnå heller. Men åh andra sidan så finns det ingen som upp når dom heller. Så jag är nöjd med det jag har.

Ja så sitter man här och försöker skriva en novell. Och det går ju som det går!  Och knarkar låtar från Gavin Degraw. haha. Men träningen gick iallafall helt okej! Men visst kunde det gått bättre. Äntligen Fredag imorgon, och det ska bli så jäkla skönt. Helgen blir nog en sportig helg. Svenska cupen i Tierp. (för herrar den här gången). Får såklart vara bollrullare. Men det får man helt enkelt ta. Det kan ju vara rätt kul ibland, haha! Bara jag som fattar;)

Och ja.. Carro. Hon kan ju sin grej, eller hur?:D
hej och hå, jag skriker så fort jag ser en snygging. "MARINA, *bank bank på axeln* TITTA ":D

p u s s
Marina


Kommentarer
Postat av: c

haha hej :D

2008-10-16 @ 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0