you and me

Ja men visst blev det vinst i går mot Rissne med siffrorna 3-2! Jag fick även spela lite också. Och det var något som var väldigt kul:) Kristin och Evelina fick också spela, och det gick ju som det gick! Sedan var det raka vägen hem som gällde.

Och dagen i dag började segt. Vaknade sisådär nio? huhu. Och sedan var det dags för veckans tränings timmar. Varje dag mellan 13-15 i aspen hallen. Bara att komma om du är sugen att spela. Tränare är då Jonas Svantesson. (a-lags tränare) Och någon mer från a.laget(; idag var det raffa och L-M! Men min insatts idag avr väl väldigt stel? Så i morgon är det bara att bita ihop och komma igen.

Efter träningen var jag med Sarah och Carro en stund. Men som sagt så sitter jag hos Carro och myser!:D Men när vi skulle välja film så blev det väl lite fel?! 
- Men den här då? " carolines dop" (m)
- Är den bra då? (c)
- HAHAHAH


Det är som när du skriver och undrar som jag blir glad. Det är som när jag svarar som du lägger av.
Ibland blir man bara så less på allt. Inte sant?


c a r p e  d i e m
Marina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0