black sun black moon

Jag kan inte sova..

så nu sitter jag och ritar lite, hade sån insperation så jag blir nästan nöjd med det jag gör.

I femman hade vi en lärare som hette Rolf. Rolf var den snällast läraren jag träffat.
Han fick verkligen alla att förstå det vi jobbade med, och så var han så lugn så hans lugnhet spred sig snabbt
i klassrmmet. Förutom att han var en bra lärare så var han även konstnär. Och så  vakert
som han målar/ritar har jag aldrig sätt i mitt liv. Han ritar troll, tomtar, men även läskiga gubbar.. ja allt!
Och allt han gör blir magiskt!
Jag sitter och tänker, vilken underbar människa jag har träffat. Jag kommer aldrig glömma dig
och dina skämt. :)

Tack för alla bilder du gav oss/mig. Dom värmer fortfarande...
Marina Linnea Blom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0