ditt leénde tog mitt hjärta

happy?! vad är det som händer?

skolan idag var ovanligt, "rolig" ja. Banne mig så var den rätt skön.
Även fast jag gjorde mig ett par tabbar så var den jäkligt bra. Biologi prov
hade vi på morgonen, kunde gått bättre. Sedan rullade dan på.
Hem och fixa lite.

Sedan var det teori med Sara.  Vi gick igenom lite possitioner och så.
Jäkligt bra fakta fick jag in i huvudet också! Bra marina. haha!
Sen träning, med mina nya fina skor! YES! satans så bra dom var.
Det var riktigt kul att träna idag också. peppad inför helgen?!
Jah, då är det Svenska cupen i aspenhallen om man vill komma och kolla.

Och i morgon åker mitt hjärta till turkland! Fyfan vad jag kommer sakna dig människa!<3
Men det blir nog bra endå med mina andra polerz;)

And it feels like tonight
I can't believe I'm broken inside
Can't you see that there's nothing that I wanna do
But try to make it up to you
And it feels like tonight.
jag tänker mig du och jag in i döden. är du med mig?
Marina linnea blom

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer sakna dig hörrdudu ;( <3

2008-09-23 @ 22:34:04
Postat av: Anonym

från ccccccccccccc

2008-09-23 @ 22:34:17
Postat av: Marina

haha! saknar dig redan!;(<3

2008-09-24 @ 07:31:38
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0