nu börjar vi om från början

sekunder, minutrar, timmar, dagar, år... det rullar på.

Skolan var väl "rätt" okej. Fick torka äckel bord i matsalen. Kul.
Sedan var det som vanligt, lika segt och tråkigt.
När jag kom hem så satte jag mig och kolla på en film som gick  på
tv1000. Riktigt bra var den. Och jag vetefan vad den hette?!

Idag skulle jag och mammsen även åka ner till melins för att
fixa mitt cykelhjul. Men det blev som det blev. Hon mådde inte så värst bra
efter vad som hände igår.
Ibland tror man att man hittat rätt. Men så helt plötsligt, så är det borta.

Träningen i kväll gick bra. Trots antalet, 8pers?!
Och i morgon är det portträttfotografering. Blir nog som vanligt , inte nöjd.
Så som med skolkatalogen! herregud..

Nej nu ska jag ta och plugga lite.
Marina Linne Blom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0