bortom ropen, bortom skratten

Friday night,

skola idag som alla andra dagar. Rätt seg, fyh!
Aja fixade prao plats med Amanda today. T&P´s blev de:)
Sedan hem och slappa! Där kvällen bjöds på sällskap
men Barry (carro) och skrutt (amanda)!
- här var de ju fett med grus! ! haha klokren där!

Och så måste jag bara säga att Matti är en jävla skön prick!
Ni ska se han och barry i en konservation:D hahaha


Jaa, när jag nu sitter här. 00.11? Så hör jag nått som smäller?!
Jag stänger av musiken, och kollar under bordet?! HALLÅ? Hur dum får
man bli.... Jag ställer mig och kollar ut igenom fönstret. Och tamefan,
dom smäller raketer! hahah fyfan vad rädd jag blev där:D

Imorgon vet jag inte vad som händer. Hittat väl på nått..



Marre eller blomman!
Du är inte glömd. Du är bara gömd. Där bakom allt
skit, där kommer du fram!

Marinalinneablom!

Kommentarer
Postat av: c

- här var de ju fett med grus!

så vare....................... ;o

2008-09-13 @ 19:24:37
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/
Postat av: Marina

OJ;O få ändra stumpan:)

2008-09-13 @ 21:56:00
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0