Lay all your love on me

black sun black moon. you left the song to soon.

ja.. haha idag har jag varit på världens humör.Jag hoppas jag inte visade
allt för mycket ilska. Eller gjorde jag det? Aja, alla har sina dåliga dagar och
idag var det just idag.

Skolan idag, blää. Efter det följde jag med carro hem. :)
 
Träning today. Fyfan vad härligt det var:D Nytt golv, lite nya ansikten. Men
även gamla bekanta:) Vi körde först springning ute, sedan lite fys inne.
Och efter det så körde vi med boll:D YES! Äntligen får vi köra med boll igen..
Och för min del gick det faktiskt bra idag! Var så taggad att allt flöt på. 

På Torsdag blir det "kick off" med Junisarna som vi kallas;)
skulle även äta lite mat efter det också.


 
Turn away the feelings.


Kommentarer
Postat av: caroline

såja, nu börjar bloggandet likna något :D

2008-09-02 @ 22:46:15
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/
Postat av: Marina

haha ja menar det;)

2008-09-02 @ 23:12:57
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0