Sometimes we all have bad days, When everything feels far away

jag tror jag tog ut ilskan idag. det känndes så!
finns inget jag kan göra. det kommer upprepas.

Som jag nu skrev igår så var det fridrott på vegavallen idag. Och jag säger bara...
Idag är inte min dag. Allt gick åt helvete. höjd,längd och kula.... men 2,5km gick hyffsat!
Jag har nog aldrig kännt mig så dålig nån gång inom friidrott! hemskt ju!

När jag kom hem så blev det en sväng ut på köpingen, for till melins och köpte mig
en tränings tröja! Sen hälsade jag på mormor en sväng.
Och idag hade även jag och amanda bestämt oss för att fråga om praoplats på
T&P´s. Fast det var stängt, så vi ska gå dit i morgon istället.

Och så var det träning idag också.. ja vad ska jag säga? Jag hade min dåliga dag inom
idrotten idag! Kunde inte koncentrera mig ett dugg:( fast dom sista 15 min gick bättre!
Efter träningen gick jag och syster till friteam, sko kväll. hehe. Så nu har man nya skor
nästa vecka. känns skönt de!

nej nu måste jag ta och plugga lite, fast först är det tv som gäller;)
Marinalinneablom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0