händer nu, hände förut, har hänt!

Tuesday ; dagen börjar med sovmorgon, och sedan fortsätter dagen med hemska
lektioner! fyyh! Efter skolan gick jag, Amanda och Carro till biblioteket för att låna
en skräckis. Ja det fanns inte en enda bokjävel (rent ut sagt) som inte var på 500 sidor.
*suck* Åkte hem och pluggade lite lätt, sen var det träning. Gick rätt okej faktiskt.
Var inte riktigt på allerten hela tiden, men fick till några bra min iallafall.

Sedan hem och: duscha, kolla på säsongstart för "vem kan slå filip och fredrik!" riktigt bra må jag säga!
därefter sova..

Wednesday ; jajemen, dagarna fortsätter och det blir bara mer och mer som ska göras.
Idag efter skolan var det åter träff på konfimationen! Det höll inte på så länge, vi kollade mest på
bilder och pratade lite. Men jag må säga att det är ett jävla bra gäng!:) Visst saknar man gänget
och folket. Fast nu är man redo att gå vidare... hem och slöa! och så var det samma program idag också:D
det är fan bra!

Thursday ; Idag är det fridrott på vegavallen. Hoppas bara att vädret håller i sig! Och på kvällen blir det träning.
Som jag ska köra hårt på! 
 
Resultatet får vi väl höra i morgon dåra, hehe!
jag visste inte att jag saknade dig, fast det gör jag nog inte heller.
du är lycklig, och det är jag glad för. thanks.

Marinalinneablom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0