life is a highway - rascal flatts

jajemensan, sitter här och har då spelat beach idag på frilufsdagen. vi vann två och förlora två. dock var båda förlusterna mot lärarna. pinsamt då en av lärarna spelar i samma volleyboll förening! haha ahja, hade grymt trevligt iaf! och nu har jag precis packat klart väskan till far. sen så är det träning ikväll. finte!

det är ju lite roligt när man träffar på nytt folk och dom ska försöka sig på att säga mitt namn. så igår fick man höra allt ifrån mari...NA till marika! fast det blev tillslut markan, efter att felix och johan dragit ihop alla olika namn! haha

när jag väl har givit mig in i striden, så ska jag inte förlora den


Kommentarer
Postat av: elina

Du var med & röstade i min fototävling, tack ännu en gång för din röst. Nu har vinnaren kommit upp, ta gärna en titt, och förhoppningsvis var det den bilden som du röstade som vann.

2009-08-31 @ 19:24:32
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: Evve^^

vem var läraren?:P

2009-09-01 @ 20:51:36
URL: http://lajjniiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0