leeksand strand

hehe det känns ju lite kul att det är vissa som börjar skolan imorgon, och man själv kan ligga kvar och dra sig en vecka till! men jag känner hur nerverna börja komma, ny skola, nya lärare, nya kompisar. det blir bra, hoppas jag!

yeah, i onsdags så drog familjen och mammas faster + barn till leksand för att spänndera några dagar där. så jäkla fint det är där uppe, otroligt! så vi hyrde oss en stuga och hade det bäst. besökte sommarland och körde minigolf. ha, och den vinsten kammade jag hem efter lite gay help! hihih sen fick jag även träffa min vän oskar, som jag riktigt har längtat efter! vi pratade och hade oss en liten stund. du är så jävlaaa bra grabben! och sista dagen blev till att åka runt lite, drog till lager 157 och shoppa lite lätt. sen blev det raka vägen hem.



jag vill tillbaka upp och skratta med dig! låta tiden gå, låta allt bara vara.
oskar östlund, mitt bollplank!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0