x-dagar

sådär ja, nyss hemkommen från korpen beach! inget för gamlingar kan jag ju säga. i mitt lag var det anders p och markus w, och självklart så tog vi oss till finalen. och där blev det en fin andra plats :) gryyyymt trevlig kväll på badet!

söndag; förs firade jag mormor, grattis! ♥ sen åkte jag till far, och vidare till farmor där det bjöds på mat. sen på kvällen var jag med sarah och caroline, muy bien! :)
måndag;  chilla runt med caroline på tierp, och sen kom ronja och gjorde oss sällskap på kvällen! :D

tisdag; första träningen på volleybollen, fyspass. härligt!
onsdag; drog till stan och mötte upp amanda w! pussss
torsdag; chill och träning på kvällen.

i morgon bilr det KM beach på morgonen sen får vi se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Ronja

nemen, bra marina :DD pusspåre! :* <3

2009-08-07 @ 22:34:25
URL: http://rooonjis.blogg.se/
Postat av: aaa

duja :) <3

2009-08-08 @ 23:42:15
URL: http://amandaamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0