22 december

dagarna bara flyger iväg, och nu är det endast två dagar kvar till jul. :) igår så blev det till att handla julklappar, dock är jag väldigt sent ute då jag brukar vara den som handlar i tid men inte i år.. sen på kvällen var jag med två snyggingar! idag har dagen endast bestått utav elise, vi har pysslat och åkt skidor och spelat spel. roligt värre! nej ska snart åka iväg till frissan och fixa till min kaluffs. åhååå, det lilla hår jag har på huvudet vill säga.
slänger en tanke till sarah också, vi finns här för dig <3

änglarna ger oss hopp och tro
sjunger om fred på vår jord
den som gud aldrig övergav
en stjärna lyser så klart


Kommentarer
Postat av: S.

<3

2009-12-22 @ 17:24:18
URL: http://saraahpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0