3 Advent

idag händer det grejer alltså, först så är det 3 advent. snart jul!! sen så är det ju lucia idag, och visst sjöng lillskrutten nån sång men sen blev det inge mer haha. telefonen ringer och jag blir tvungen att rusa till b-lagets match för att sitta i sekitariatet. hade en kvart på mig innan matchen skulle börja, men det gick fint och grabbarna vann med 3-2! sen var det våran tur att visa solna vart skåpen skulle stål. visst börja nervositeten krypa sig närmare och jag kännde mig helt borta. men när vi sätter bollen i spel så utklassar vi serieledarna, och vinner med otroliga  3-0. YEEEEEEEES! (25-18, 25-17, 25-17) så grymt jävla stolt jag är på laget. undra hur solna känner sig efter att ha förlorat mot bottenlaget? hahah åååh så glad jag är!



sankta lucia, ge mig en tia. inte en femma för den har jag hemma
syrran & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0