vill du bli min snögubbe

skönt med två korta skoldagar. igår fick vi åka hem efter provet då sofia fixa så vi inte behövde ha matte. och idag så fick vi sluta efter att vi visat upp våran snygga pjäs. niiiiiiice! sedan drog man till fyris och hälsa på lite innan caroline och jag drog hem. och satan så det har snöat idag, sjuuukt hur glad man kan bli av lite (mycket) snö ;D när man kom hem så var jag snäll att jag skotta våran och mormors gård. så nu har man fått lite mer snömuskler om jag får säga så! haha och så har jag tagit mig en faarlig cykeltur idag. gick ju fan gång fart.. menmen fram kom jag till fars hus för att lämna en blå ljusslinga till elise. snacka om att hon blev glad för den, sötnooos :)

och nu sitter jag och chillar i ccccarolines soffa! sen blir det till att övernatta här också, hihi.

grattis kusin johan, 15 år idag!

Kommentarer
Postat av: palmen

i'm the maaaaaaaaan

2009-12-15 @ 19:19:20
Postat av: madde

DU skottade ju inte själv!!!!och vem var det som skottade mäst?!!!!

2009-12-21 @ 18:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0