Saker och ting förändras

Ja nu har jag äntligen tid att skriva här.  Måndag - tisdag var jag ju som sagt i Falköping, provspelning inför rig gymnasiet. Och jag ska säga er att jag var hur nervös som helst när vi skulle börja. Inget kändes rätt, kom liksom inte in i gruppen. Fast det ska jag inte skylla på för jag hade nämligen ingen lust att försöka. Konstigt nog?!  Men iallafall så gjorde vi massa övningar, tester och plus lite bollning. Och inget gick ju sådär bra. Men dagen fortsatte och vi körde ungeför 2 x 2 timmars pass och sen var det mat där i mellan och så. Sedan skulle vi gå till lila teatern och sova. Mamma och jag tog oss då en promenad til willys och inhandlade  godis och tidningar. haha mamma är lite rolig ibland. Aja kvällen tillbringades väl med att bara ta det lugnt.

Men dag två kändes mycket bättre iaf. För då hade jag inställningen att jag inte kommer komma in, det gjorde inget om jag gjorde något misstag och den tanken var riktigt bra den. För visst gick det lite bättre. Men det var inte som jag hade tänkt mig. NOLL tempo! Nästan tråkigt var det.. Men nu är det gjort och jag är nöjd att jag har det gjort nu. Får beskedet nångång nästa vecka. 

Sen har veckan bara rullat på, var på hälsoäventyr med tjejerna i klassen i torsdags. Sex, lärlek och relationer var det som gällde där. Och nu är det äntligen fredag och det är super skönt. Damerna har match uppe i Skellefteå och Umeå i helgen så hoppas på vinst där!

Kommentarer
Postat av: AmandaKling

Sv: Spalar i Eneryda volley :P

2009-01-17 @ 08:46:57
URL: http://amandakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0