välkommen till keno

tjenixen på dixen!
nu ska jag äntligen skriva om mina veckor i sundsvall, så enjoy!

den första veckan blev till att spendera med kusinerna. och jag kan ju säga att vi inte hade en lugn dag. massa bad och lek, vi är otroliga på att leka! sen blev det stan och lite så. blidde mycket korstpel också.  haha men jag kan inget annat säga än att jag bara älskar min släkt! massa annat ruuuligt hände men det blir mycket att skriva då :)
och så kom mina polare amanda och caroline upp en dag, och vi möttes på stan och dom stanna kvar för att festa till lite på gatufesten!

jag, johan, elise, mattias, amanda, madeleine


bild på kusinerna. haha vilka videor vi gjorde, sjuuuka!
älskar er

andra veckan, ja kusinerna åkte hem. och då blev det till att umgås med vår vän kristina! vi åkte till stan och kolla på beachen, chilla hemma hos henne. kortspel i lillstugan med massa prat och så blev det en grillkväll också! mysigt värre :)

hattens kväll - muy bien!


körde alfapet, och de sa att det där ordet fanns! :D
jag lekte mr.x och vann klart det spelet!
grilningen var frääään!

hahaha, satan så man har skrattat. det bugar och bokar vi för! vem är på nästa år? faaaaast, på måndag drar jag till sundsvall igen. då endast tre dagar med caroline och christoffer. kommer bli bäst :)
puss!

Kommentarer
Postat av: ronja

hejsan sötnos!

haft en bra dag ?<3

2009-07-14 @ 01:48:31
URL: http://runjas.blogg.se/
Postat av: caroline

jag följar nästa år :D:D:D

2009-07-14 @ 11:56:24
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0