back to were i was

så var det fredag, me like! och ckolan idag har ju varit väldigt aktiv (y) lektionerna har bestått av kortspel och lek. och visst vare skönt men det blev lite långtråkigt. så jag och ronja gick till biblan och sedan tog vi oss en promenad runt tierp. och snälla ronja bjöd på en mjukglass! vem tackar nej til det? hehe inte jag iallafall, så där satt vi i blåsvädret och ronjas glass höll på att flyga iväg! haha :)) sedan begav vi oss till skolan igen för att prata EU med henrik. blev väldigt mycket prat om det ( eller inte!) men det var trevligt trots allt.

kom hem och slocknade på soffan. sen tog jag min racer cykel över till carro, och vi var lite sociala sädår.
ronja med min och hennes glass!
  och ja, henrik (svenska lärare) känner sig mäktig med världskartan nerdragen!

och jag som hoppades på att få träffa dig i sommar. men ska man tro nu? aaaah, vafan är det som är felet med mig egentligen? kan du vara snäll och berätta det..
 'back to were i was - eric hutchinson'


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack! :D

2009-06-06 @ 11:39:42
URL: http://jnyg.blogg.se/
Postat av: Ronja

hahah, super kul! :D<3

2009-06-06 @ 14:03:27
URL: http://rooonjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0