oh!

satan i gatan hörreni, dagarna bara rusar fram. för det var ju nästan nyss som jag slutade nian, sjukt åt det! men iallafall så har helgen spenderats åt swedish beach tour som jag skrev i förra inlägget. och vädret har väl inte varit det bästa. det har regnat hela tiden, och då menar jag hela tiden. men det var bara att försöka göra det bästa av det. var bollrullare och fick stå utan regnkläder i finalen bara för att det skulle filmas i tv. (hehe jag fick vara med i tv, tufft) och inte klagar jag på att jag var med, för man har fått sätt nå helt otroliga matcher. fifasiken så spännande det har varit. och tala inte om vilka läckerbitar, grr! :D

ja tidiga mornar och sena kvällar, det tar på en. så nu är man typ snorig och halsen värker. men vafan, det är ju läger i beach denna vecka så det är bara att bita ihop. första passet var idag och sen så slutar det på torsdag. haha och det märktes ju att jag var lite slut efter helgen sådär, shit vad jag skratta och hade mig. men ska tagga till lite till de som är kvar. :)


nej bilder och så från balen kommer lite senare, har inte riktigt haft tid :)

den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge..


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: tack så mycket :D det var snällt sagt ^^,

Jo mina kusiner kommer imorgon och ska vara här i en vecka, själv?<3

2009-06-15 @ 23:15:23
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0