ge mig nya krafter

Ja det har då varit mig en slapp onsdag det här. Solen har varit framme och det var ju underbart! Jag och mamma åkte ner på köpingen en sväng och kika in på en affär där det hade kommit lite nya vårkläder. Och gud så snyggt det var, har verkligen väntat på att de ska komma lite nya kläder! Och här är några bilder från vad jag tyckte vad skit snyggt!



Och så får jag inte glömma att det är våffeldagen idag, gick över till mormor och morfar och käkade och hade det gött! :)
I morgon bär det av till Uppsala för att besöka tbs (thorén bussines school) , var nån VIP-kväll. Så vi får väl se vad det blir. beso

Kommentarer
Postat av: AmandaKling

Sv: Nej det ska jag inte, enbart U17 som åker eftersom U15 ska till Falköping :D

2009-03-26 @ 13:57:23
URL: http://amandakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0