jag har aldrig glömt vem jag var

åååhå, igår tog jag med mig barret hem efter skolan! och det fortsatte till att vi tillbringade en del av kvällen tillsammans också! och jag ska säga er, att vi fick tamefan till ett bra skratt där! :D

sen var det ju torsdag idag. och satan så snabbt det har gått! träningen idag varju lite rolig. för att det gick rätt bra och då blire kul tycker jag! ska sätta mig ner och kolla på engelskan, har som sagt prov i morgon. hade även första delen idag, eller det blev bara läsförståelsen för läraren visste inte vilken cd det var till hörförståelsen så det blir nån annan dag!



ohjaa nu längtar jag efter våren, och sommaren! stugan i sundsvall, och i snatra!
  bilden är ifrån våran lill strand i sundsvall, bergafjärden! :)

Kommentarer
Postat av: Janna

hihi, okej :D det låter trevlans!

2009-03-05 @ 22:03:06
URL: http://jannamattsson.blogg.se/
Postat av: ELLEN

Svar: Då ska jag testa någon dag då, haha :D

Ja, jag har bara hört positiva saker om den, så det känns bra :D och sällskapet kan inte bli bättre :*

Fyller du år? :D

2009-03-06 @ 17:00:23
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0