man vet inte hur den bästa dagen är förrän man har uppleft den

seeena! idag har det vart en riktig pluggdag, håller på och skriver ett PM om utvandringen i sverige som ska vara klart på fredag så jag är lite stressad. för i morgon så åker vi på klassresa igen. och den här gången far vi till uppsala! och det klagar jag inte på :) sen när jag kommer hem så går jag direkt till frissan, sen åker jag hem till pappa som är hemma över helgen :D och sist men inte minst så blire beach! love it. och som sagt så hinner jag inte skriva så mycket på PM;et men det fixar sig, hoppas jag!?

och jaa, onsdagar är bästa tv dagen. grey´s anatomy! jag bara älskar deteeet, så underbart! <3



hehe jag gillar pias regrestrerings nr, U=ung K=kvinna J= jublar! hon är bra påhittig hon ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, registreringsskylten <3

åh, vi hade 747 på våran gamla bil, det var otroligt fint.



svar; men åh, varför var du arg? :(

och något roligt som kommer att ske? jadu, det vettesjutton du. det enda jag ser fram emot just nu är 22 - 27 juni :* FRED OCH KÄRLEK.

du har däremot en jäkla massa att se fram emot med studenten och allt eller hur? :)

2009-05-28 @ 19:23:52
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0