17 maj

(Norges nationaldag, kunde dom få det bättre än att vinna ESC?)
hemma igen efter att ha spelat träningsmatch mot jomala. fick spela mycket idag, vilket var super roligt! gjorde rätt så bra ifrån mig idag tycker jag! :)
fast det bästa var väl att få spela med laget igen. vi hade inget annat än roligt där ute på plan! hur bra kan det egentligen bli? älskar´t men får se hur det kommer bli i höst så att säga.

ja i fredags så drog jag och barret till uppsala, kolla på skolan och sedan blev det en glass vid ån. och solen lyste så det var bara att kavla upp byxorna! så kom emil och gjorde oss sällskap. sen på kvällen var vi även sociala med emil ocn adam, haha.
och på lördagen drog man till stan en snabbis, hittade balskor och en mimmi t-shirt, men även lite annat gött. drog till barret för att kolla ESC, och lite american pie. haha. norge vann esc, var väl rätt okej låt ändå.. hehe

jaaaa, tre skoldagar som gäller sen då! och på tisdag är det skoj kort, och tror nog att det blir hippie som utstyrsel! peace mannen!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack! :D

2009-05-17 @ 22:48:29
URL: http://jnyg.blogg.se/
Postat av: Malin

svar; åh, jag med! gamla grejer har verkligen en särskilt charm. därför ÄLSKAR jag verkligen att gå omkring och rota i gamla byrålådor, källare, loppisar osv. det finns inte mycket som är bättre :*



oh, du kommer bli jättefin hörru! :)

2009-05-19 @ 17:23:12
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0