mukleeer (y)

idag ska jag faktiskt beröma mig själv. (ja tänka sig?!) efter en slapp skoldag så vare dags för sista lektionen, idrott. vi skulle då ha fystest. och visst gick det väl bra. ja iallafall de saker jag gjorde. och en av dom var brutalbänken. ååh jag gillar verkligen den sortens träning, eller hur man sak säga om den övningen. men i vilket fall så klarade jag mig galant! så beröm till mig.

sedan var det bara hem och ta det lugnt. men vart har det fina vädret tagit vägen? gone.. ja och sen var det träning på gång också, körde boll och fys. fint de, då har man brännt några kalorier och stärkt upp några muskler.och efter jag duschat så vare dags för cykeltur och det såg ju ljust ut i början, men slutade dyblöt haha. vilket jävla väder.



So I'll be on my way...


Kommentarer
Postat av: c

det är bra, man ska beröma sig själv!

2009-05-05 @ 15:37:24
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/
Postat av: Carolina

Åh shit, skoj med fystest. Jag var nere på gymmet och styrketränade haha :)

2009-05-05 @ 19:23:31
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Malin

svar; men åh, då måste du se den!! verkligen. Heath är ju helt underbar!

och hm, helger för veckan? jadu, idag ska in till stan för att leta skor med en kompis :*

och sen ska jag sova hos en kompis på fredag & simma/bada på fjärran (haha, sämst) på lördag.. och ja, sen är det väl cruising på lördag tror jag? :' har du själv några roliga planer? :)

2009-05-06 @ 10:42:47
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0