don´t stop me now

nej nu vare ett tag sen jag skrev, men har inte haft så mycket att säga. som sagt ledig torsdag, fredag vilket ha varit jävlig skönt! torsdagen bjöd på träning på dagen och sedan for jag och var social med caroline. satt och kollade på yes man å min mobil ringer och carro försöker hänga med i filmen. (som jag redan hade sätt tidigare den dagen)

*telefonen ringer, svarar; hej!*
- men lägg av! c
- jag pratar ju i telefonen? m
-hahaha jaha! c

jaaa, så ser våra kvällar ut. hehehe.
idag har jag vart lite barnvakt åt kjellmans ungar. och nu sitter jag och äter varma mackor som jag gjorde i våffelgärnet!
hahah, och det gick ju fint de. för goa blev dom :) hehe nej nu ska jag fixa lite sen tar jag cyklen till brrrret (;
  
lovisa & moa!         l: nu är jag jultomten! :)

är du go i boet eller? hehe


Kommentarer
Postat av: Carolina

Svar: Tack tack :)



Hoppas du får en trevlig kväll. Något skoj som händer?

2009-05-23 @ 16:42:06
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0