när sanden blev till guld

int bra att sitta uppe såhär sent när det är skola imorgon.. men varför gå och lägga sig när man har folk som underhåller en så snällt? :) anton och jag sitter och skrattar åt tobbe i köping, hahaha går inte att sluta skratta! sen så fick jag ääääntligen prata med oskar! var som sagt ett tag sen, så nu pratar vi om allt mellan himmel och jord. han ska föresten åka skridskor med mig, det har han lovat! :) guuud, älskar verkligen den här känslan när man glömmer allt som är då, och tar in all det bra man får höra.

Oskars komentar gjorde min kväll(inlägger 7 oktober);
Nämen vännen! :) tack så jättemycket! :)

Du är inte så dum du heller!:)



det är i dina ord jag finner ro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0