bitter´t

ojoj, vilket kaos det var på tåget imorse! skulle åka med 7.35 tåget, sen när man kommer dit är det inställt. så då väntar vi till 8.00. försenat yttligare 20 min. shit tänkte vi, vi kommer ju komma sjukt sent till lektionen. istället så fick vi åka med regionaltåget in. så vi kom bara en kvart försent sen. och orsaken till förseningarna var ett annat tåg som hade gått sönder typ? och dom som satt på det tåget hade suttit där i tre timmar innan de tåget vi åkte med kom och hämtade upp dom :O så hemskt. tänk att sitta i ett kolsvart tåg i tre timmar..

väl i skolan så jobbade jag och barret flitigt på våra filmanalyser. blev gått som klara, så vi han med 11.19 tåget. (mycket tåg nu va?) haha hem och göra en fin lunch bestående av lax. sen ska jag packa lite grejer innan jag åker till farsan baloo!

så vi hörs vaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0