hard work, go go

tjenixen på dixen som dom sa på radio guld! ja onsdag, och fan så kallt det är ute. brrr! skolan flöt på och vi fick sluta tidigare. jag och barret drog en sväng på leklust innan vi satte oss på bussen hem! treeevligt de, eller vad sägeru b-ruden? sitter och lyssnar på oskar och min musik mapp i spotify, och det kan bara göra min dag ännu bättre. humöret är uppe och hälsar på i kiruna idag! hihi rolig jag är

nej, min kväll får bli till att kolla på grey´s och läsa book. intressant?


men kan inte håret bara växa ut nångång? åååh..


Kommentarer
Postat av: c

jag tycker du är fin i håret nu :D

2009-11-05 @ 22:12:54
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0