step by step

åh satan i gatan, jag fick nog träningsvärk i magen idag. skrattat så käkarna gör ont, men inte ska jag klaga på det? skolan var väldigt TJILL idag, matte utan lärare, småföretagande jobbade man på och engelskan blev det film! men vad som gjorde dagen var ju att när vi skulle gå till våra skåp i morse så satt det en klubba där! kolla in bild på barrets! fick även sluta tidigare, och drog hem och vidare på träning. och fasiken så nöjd jag är, allt liksom flöt på. och jag fick till några bollar som gjorde mig glaaad! haha tjöönt.



ibland behövs det inte mycket för att göra mig glad. sätta på den här låten och under the sea - shaggy så får det mungipan att åka upp igen! OSKAR jag saknar dig polarn, det vet du! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0