fix

zena mors! helgen har gått väldigt fort må jag säga, i fredags blev det träning. och det gick väl finte! på lördan drog familjen till farmor och åt mat, gott! och så var det dags för bortamatch. denna gång var det solna som fick 3 lätta poäng av oss. men jag tycker själv att jag gjorde en okej insatt. ca 6 poäng fick jag till.

måndaaaag och ledig från skolan. åkte in till muppsala med barret för att träffa liza. gick på stan och hade det trevligt! morsa även på beachjohan! åkte hem och trött som en gris var jag, men ingen vila där inte. åkte på träning och den gick ok. tisdag idag och härligt när man åker in till skolan och får veta att läraren är sjuk. kuuuul... menmen, sitter hos brrrt nu och ska skriva klart arbetet.



haha, fin glugg hon har. drog ut tanden när vi satt och åt mat. hjärtat då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0