tja fan

ja, igår var vi på en väldigt bra föreläsning med mattias klum. otroligt intressant. fast den som hade roligast var nog den som släpte brakskiten hehehe. men iallafall. åkte hem och fixa sig lite, för syskona blom skulle nämligen gå till roger lööf och fotografera oss. kändes som att det blev bra bilder! sen blev det strömavbrott i halva huset. vilket resulterade i att man fick sitta med ljus och plugga. haha kulkul. engelskan blev klar. och småföretagande med. trodde jag att jag kunde tills vi gjorde provet idag. HAHA skrattretande, vad dåligt det gick ;(
NU; engelska-hem-träning-hem sen är min dag klar.

bild av mattias klum

jag tackar gud för de engelska ordlistorna                                     maddez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0