uuuuuh

oh härliga fredagar, tog sig en fin sovmorgon idag! sedan blev det till att åka till caroline och chilla med glass, mumma. därefter hem och eta innan rasmus & ronja kom och hämta oss. drog till kyrkbyn och spenderade kvällen där. treeeeevligt, får planera lite mer nästa gång va?! hahah ;D

imorgon blir det till att jobba i sekitariatet när herrarna spelar elitcup. hoppas väl på vins där va? så om ni har svängarna förbi så kan ni ju komma och kolla.


yeapp, här är då tröjan jag köpte i tisdag. och jag ska säga er att jag är helt såld på den där kjolen också. titta bara så snygg de passa tillsammans. ja nästa gång åker kjolen ner i min kasse också!
titta, jag såg dig i min dröm. och gissa om du var perfekt..


Kommentarer
Postat av: Ronja

tror att vi måste planera lite mer jag med, hahah! :D <3

2009-09-26 @ 12:33:36
URL: http://rooonjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0