'Cause we're really gonna rock tonight

sprang och hämta upp snygg jentan och drog ut på en skön promenad. jag gillar dig bruden. sedan drog jag en springtur hem med. så då kände jag mig värd en banan och lite nyponsoppa på det! satan fått lite dille på nyponsoppa och messmör nu efter praktiken. inte bra alls haha. men en gång gör väl inget? skola imorgon och jag hoppas de går vägen.. sen direkt vidare på träning. och den är jag skapligt taggad på iaf, eller?


jag skulle kunna springa hela vägen ner till er bara för att få säga hej. en stor kram till er, för ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nicee

2010-04-29 @ 18:27:11
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0