all the things you do for me, makes me a little stronger each time. and i lovet it

dags att börja påskstäda nu? ja jag fick nå ryck i morse och frog fram damsugarn, och i samma veva tog jag mig tid till att damma med. så nu luktar det mumma i rummet! hihi när jag väl höll på och bökade så hittade jag några häften sen konfirmationen. åh gud i himmelen så jag saknar de :( vi hade det så sjukt jävla roligt varje gång. åh, minnen för livet ♥

och nu ropar morsan på ma att jag må hoppa in i duschen också. sen far vi vidare mot månkarbo och därefter får jag träffa min älsklingar.


den där ska jag ba ha!
jidra inte med marina

Kommentarer
Postat av: aaaa

haha, ere så?

2010-04-03 @ 18:10:15
URL: http://amandaamariaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken affär?

2010-04-06 @ 12:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0