she´s a lady

kvällen blev till att umgås med mina goa tjejer, caroline och amanda! drog en runda med kortleken och det slutade i att vi spelade poker. och jag tror jag förlorade där.. fukk haha men de skiter jag i!

lite arg på att min dator inte funkar, vill ju ladda upp lite bilder här på bloggen. vilket det har blivit jävligt klent med på sista tiden. får nog ta och ringa lasse dator doktorn här nån dag! men nu bjussar jag på en nattibild och så ska jag fortsätta att lyssna på min härliga musiklista som jag delar med oskarthebest

You changed my life and all my goals


Kommentarer
Postat av: S

tackis marinis!

2010-04-05 @ 00:41:12
URL: http://sspersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0