kärlekens tunga - september

haha skaplig morgon man hade då! och jag säger er, åk aldrig tåg själva när ni är trötta som jag vet inte vad. och för det andra, lyssna för gud skull inte på hög musik så ni inte hör vilken station ni är på. för då kan det hända att man missar stationen man ska av på nämligen... hahah

men iallafall så fick jag med några klappar hem från uppsala. sedan drog jag mig mot tierp och gick runt och kolla lite, och se på fan när jag kom hem sen så hade jag fyra kassar till med julklappar! yeeah nu är jag snart klar :) 

därefter blidde det träning, och det gick ju som på räls.. eller? var nog lite för sugen på att träna så då blidde det bara pannkaka av det hela. fast ändå rätt okej? haha jaja, sedan gick jag och brudarna på en runda på nattöppet också, och det var ju väldigt trevligt må jag säga! :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0