you´re my better half

glömde ju berätta det roligaste som hände igår! vi gick iallafall till rimstugan och skulle slå in ett paket som jag nyss hade köpt. och så är det några före oss som nyss köpt några lotter ur ett lotteri. så vann dom tyå på tre lotter! och jag kände bara; att nu jävlar måste jag också köpa och vinna nnting annars blir jag förbannad! haha men vilket fall så köpte jag mig två lotter, och se på fan. jag vann på en lott! och jag brukar ju aldrig vinna, och då menar jag aldrig vinna på lotterier, men igår hade jag turen med mig :D vann två söta tomtar med ljushållare till! hihi

nu ska familjen gå över till mormor och morfar trorja. och då ska jag ta och virka mig en julklapp till elise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0