ONSDAAAAG

sådär ja, då var naturkunskaps provet gjort. men vettefan hur de gick. kändes bra när jag pluggade igår men hur det gick är ju en annan femma. ska snart ha hjärt och lung räddning i fyra timmar så ska väl börja tagga till de snart!

juste, körde ju fys igår på idrotten. "800 poängen" då man skulle samla ihop massa poäng för hur många övningar man gjorde. körde ju arslet av sig men han inte med två övningar vilket jag blidde lite sur över. men visst känns de i kroppen att man fysat i två dagar nu. fast tror jag ska köra det här på brudarna nästa måndag. låter väl spännande ;) hehe

nej nu jävlar ska jag tagga iväg med mina fina vänner sp och barret!
tjenixxxen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0