you got a mail

satnagel..har ni hört de ordet förut? de hade inte jag gjort fören LM drog den kommentaren till erika igår hahaha. bra roligt de! och träning idag igen. och fan de börjar ta sig tror jag! bagger bagger bagger är de som gäller. och nu jävlar ska jag bli bättre på de! och mormor bjöd på mat idag med så de va gott de.

imorgon är det ett fullspackat schema! träning, hem, frissan (äääääntligen ryker utväxten!!) träning och sen ska jag nog umgås med amanda och malin på kvällen. men sånt gillar vi!

nej high five spotify som felice skulle ha sagt


Kommentarer
Postat av: Isa

svar - tack så jättemycket! :D

2010-02-24 @ 22:18:19
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0