you make my dream come true

började bygga på en mössa när jag var hos mormor, och visst gick de fint tills jag kom hem och insåg att jag lagt på tre maskor.. suck! så nu blire till att firra det imorgon.

och fukk så jävla kallt de har varit idag! fan fryser asset av mig juee ;( hoppas barret har lite ont i asset när hon kliver av tåget! HELVETE, flyget ska de ju såklart vara! men iallafall så tyckte jag att hon skulle stå lite innan hon skulle gå på flyget. "du kanske ska passa på att stå lite nu, du ska ju ändå sitta i tolv timmar sen" och till svar så får man; nej jag orkar inte hahah! höll på dö ja. nej men nu ska jag leta reda på min vän sp.



sppp, gömmer du dig i pankis bussen kanske?

Kommentarer
Postat av: sp

nej jag hade inga pengar så fick inte åka me :(

2010-02-20 @ 23:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0