en dag som denna

beachvolleyboll är bäst live, så äre bara. damernas final vanns av Karin Lundqvist och Naiana Rodrigues de Arajuo. de var dom värda! och i herrarnas final så vann björn berg och simon dahl mot uppsala grabbarna Kjell Jonsson och Lawrence Montas. och jävlar vilket första set dom gjorde. björn och simon hade fyra matchbollar och de tog kjell och lawrence in och vann med 23-21. men jag tycker ändå att uppsala grabbarna skulle ha vunnit hela matchen. dom kämpade verkligen hela vägen och gav publiken rysningar. nej jag gillar dom bäst! (mer om sbt)

nu ska jag hålla alla tummar jag har att det inte blir regn imorgon, för då blir jag ledsen i ögat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0