torsdag fredag lördag söndag

snabba puckar är det som gäller nu. har varit igång hela dagen idag och fixat inför maddes avslutning. den var fin men vääääldigt lång. och vet ni vad? hon fick två stipendium min älskade syster. jag är så stolt över dig ♥ morfar var snäll och bjöd på bennys nu också, fetans gott. ska snart vidare ut på äventyr och imorgon startar en väldigt hetsig helg.

fredag, skolavslutning och åka in tidigare och fixa sofia k´s hår. sen vidare mot beach touren. och kvällen blir till att spenderas med ce1 i skogen! lördag åker man in igen och kollar på beach touren sen vidare mot kyrkbyn för att fira faster! och söndag blire final av beach touren. skapligt tagg nu och kommer inte hinna med att skriva något här. men är väl kontaktbra på mobilen NU. missa ett samtal från jenny tidigare idag vilket gjorde mig väldigt deppig nu. ville ju också spela beach.. men hoppas att hon frågar mig nån mer gång senare hihih

om ni har tråkigt kan ni ju kolla in min nya mappis på spotify, dansband grr. har lagt till några riktigt sköna låtar där. och flera kommere att bli! är öppen för förslag så, bring it on!
nej vi hörs va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0