kom du hit bara för att hämnas

trevlig lördagkväll hos evelina med volleybrudarna. de borde vi göra flera gånger ♥
igår satte jag, erika, jenny, mia och linda oss i en bil till sollentuna för att kolla på sollentuna-tierp. tråkigt nog så förlora grababrna, men de tar dom igen på torsdag! men vi vann ju helt klart bästa hejaklacken! tieeeeeeeerp *klapp klapp klapp* ni förstår hur vackert de lät. hihi

kom hem och satte mig och kolla på wallander - mastermind. och fyihelvete var bra den var! kunde knappt sova sen! hahah men jag gillade den stark ttttttt.

idag tänker jag träna arslet av mig. bara för att jag tycker det är så jävla kul!

Kommentarer
Postat av: sp

meeeeeeeeeeeen wallander suger- S-U-G-E-R

2010-03-08 @ 09:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0