MANBOY!

Emma L, Blomstret och jag, SP, sitter och dunkar Manboii i lilla grupprummet.

THERE'S NO HALO ROUND MY HEAD NO!!!

Försöker skriva lite på våra uppsatser som ska in till Mohammed om cirkus två veckor. Jag håller på och få en finne i örat och marinis ska snart tagga till Dea och leta efter Yvonne, halva inne för praktik. Ikväll ska hon träna, det ska jag med. Och kanske MarTina från Hallstavik också. Jävla hurtbullar vi ÄR.

Och hoppsan hejsan, kanske ska reklama min egen blogg också? Vart ni lite förvånade en del kanske, jävlar hade sofflocket blögg? Mmm, heftigt. www.ruthsofia.blogg.se

marina ska åka bussen hem, jävla bonde?

Kommentarer
Postat av: aaaa

manboy manboy you can call me manboy :DD

2010-03-01 @ 19:06:44
URL: http://amandaamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0